V sedmnácti spustil celosvětově úspěšnou webovou stránku sledující šíření covidu. Ve dvaceti zase web, pomáhající hledat pár dní po začátku ruské invaze ubytování pro ukrajinské uprchlíky. Dnes je třiadvacetiletý Avi Schiffmann podle některých médií “nenenáviděnějším CEO v New Yorku”. Proč? Chce nabídnout lidem něco lepšího, než jsou přátelé. Chce jim nabídnout malý kus hardwaru, které naše blízké dokáže nahradit.
A chce na tom vydělat.
Loni v létě koupil mnoho let nevyužívanou doménu Friend.com (za 1,8 miliónu dolarů) a oznámil vývoj malého přívěšku, s kterým si jeho majitelé budou moci povídat a který bude zároveň naslouchat všemu, o čem si oni povídají s ostatními. Postupem času se tento přívěšek stane jejich intimním společníkem, který bude znát jejich touhy, starosti i sny. Cena? Sto dolarů, později zvýšená na 130.
No a letos na podzim spustil na tento produkt v New Yorku (a následně v dalších amerických městech) velkou kampaň. Zahrnovala plakáty ve více než 11 tisících vagonů metra…

