
Jak popsat člověka, který tvrdí, že tři lidé dokážou díky AI postavit globálně konkurenceschopnou firmu? Představte si optimistu, kterého nelákala politika, ale viděl větší možnost změnit svět prostřednictvím technologií. A současně pragmatika, který říká, že čísla jsou důležitá, ale mezi lidmi musí fungovat chemie. Naším hostem je Jindřich Fremuth, generální ředitel O2 Czech Republic.
Jeho vize není romantická. Věří, že tradiční call centra postupně vymizí, protože AI umí odpovídat zákazníkům lépe než 99 % operátorů. Současně ale buduje firmu pro "svět, který přijde" - svět, kde mezi námi budou žít AI agenti, které nepoznáme od lidí, kde spousta pozic zanikne a kde bude klíčové umět fungovat s technologiemi, protože - jak říká - "práci vám nevezme AI, ale člověk, který s AI umí pracovat".
Budeme s Jindřichem Fremutem mluvit o tom, proč považuje zvědavost za "superpower", jak vybírá nové zaměstnance, co znamená připravovat firmu na rok 2035 a proč si myslí, že AI změní byznys víc než jakákoliv digitalizační reforma. Také se dozvíte, proč chce postavit "AI konzultanta" z vlastních dat a jak je možné, že nás AI může posunout i zničit současně.
Lidé přeceňují krátkodobý dopad nových technologií a podceňují jejich dlouhodobý dopad, vysvětluje s klidem člověka, který vidí za horizont dnešní AI bubliny. O2 patří mezi jednu z mála firem, kterým se dnes v Česku daří efektivně a chytře adoptovat AI. Jak? Poslouchejte.
No a jako obvykle vás zveme na naše workshopy, konzultace i další akce kolem generativní AI. Najdete nás na adrese inspiruj tečka se.
Teď ale přeji příjemný poslech.