Jedno procento

Jestli brýle od firmy Apple uspějí, změní to hlavně svět, který uvidíme bez nich

Miloš Čermák's avatar
Miloš Čermák
Jun 07, 2023
∙ Paid
3
Share

(Psáno jako audioglosa pro Seznam Zprávy).

Není nic jednoduššího než tvrdit, že Apple tentokrát šlápl hodně vedle.

Brýle s názvem Apple Vision Pro vypadají divně, jakkoli mají asi krásný design a jsou vyrobeny z těch nejlepších materiálů. Navíc jsou drahé, byť to je vysoce subjektivní tvrzení. Hlavně však nabízejí něco, o co většina lidí nemá nijak velký zájem. Nebo o tom aspoň ještě neví. A nabízejí to za třikrát víc peněz než v roce 2007 stál - i po přepočtu inflace - první model iPhonu.

Zároveň ale není nic jednoduššího než vynášet Apple do nebe, jak odvážně a razantně o sobě dal vědět.

Konečně se po mnoha letech vrací k tomu, co z něj svého času udělalo nejobdivovanější firmu světa. Přichází s revolucí. Ve své nejlepší tradici trh nedobývá, ale tvoří. Není možná úplně první, ale nabízí produkt tak dokonalý, že se to povede. A jenž promění to, jak technologie používáme a jak se chováme. Ostatní ho budou napodobovat.

Toť dva názory, oba zcela protichůdné. S oběma se dnes hojně setkávám…

This post is for paid subscribers

Already a paid subscriber? Sign in
© 2025 Miloš Čermák
Privacy ∙ Terms ∙ Collection notice
Start your SubstackGet the app
Substack is the home for great culture